Tuesday, January 13, 2009

SYMP

Today..is very berserabut sikit, dari dulu lagi cakap pasal fail meja ni aku boring, bukan apa, fail meja bos aku pun aku yang kene buat, aduyaiii...baik aku jadi Timbalan Pengarah cam ni, huhuhu..tu la dulu x nak belajar pandai-pandai.eh..pandai la jugak boleh jadi orang kanan Timbalan Pengarah, taaapiii...kena pandai lagi, macam kawan-kawan aku satu sekolah, jumpa sorang dengar jadi cikgu, dengar pulak..jadi doktor,jumpa lain plak dengar pulak jadi engineer,ermm..tapi ye la rezeki masing-masing, balik pada fail meja tadi, pening ni, nak buat ni, skop kerja dia dah la besar, ye la, bos no 2 selepas pengarah, patutnya ni Pengurusan la yang buat, kumpul semua senarai tugas, kuasa dan hubungan pegawai, lepas tu buat la dalam satu format, ni aku plak, dah la nak mintak dengan Ketua-ketua Sektor bawah aku ni segan sikit, ye la, Ketua Sektor pun sumer Datin-datin...adui...tapi x per la, Tn Hj punya pasal buat la,...dalam pening-pening ni pun, terubat la sikit bila member sebelah bilik ni baru balik Sarawak, bawak ole-ole dari Miri, cee...gumbira la sikit...muka ada sunyummm...(petikan dalam do re mi). Ni Tn Hj ada meeting, hari-hari meeting, pagi petang meeting, dah la kes pindah bilik ni, hati rasa kecopot lagi, bilik kene pinjam coz bilik pengarah wat renovation,sadis...walaupun bilik yang ni ok, tapi x le sebesar dan seselesa bilik lama, x per la..SYMP kan(Saya yang menurut perintah) ikut je la...

1 comment:

  1. nama pun keje. so kena laksanakan la. klu tak supe toksoh kijo =D

    ReplyDelete

jangan segan-segan nak kritik..i like..