Anniversary

Thursday, April 2, 2009

Papa Jahat...

Aku suka lagu ni,macam..gatal-gatal..chicky gitu...

Nama saya Jahat....Papa Jahat

Chorus:
Papa jangan papa jahat
Jangan papa nakal sangat

Mama jangan mama sekat
Jadi papa tak terleka

Papa jangan papa jahat
Mama tahu papa ligat

Mama jangan paksa sangat
Papa tengah cukup penat

Papa papa sangat jahat
Takde otak nak melihat
Gila-gilanya ia kerja Jangan dibuat
Papa papa kerja kuat

Dulunya papa penuh muslihat
Papa janji papa takkan buat
Ingat janji papa yang diikat

Oh cuba nak percaya
Oh tak ku perdaya
sayang percaya..
oh oh Oh takkan ku berdusta.
.oh oh oh Takkan ku perdaya
sayang percaya

Senorita aku gila kat kau
Mama sita janganlah menderita tersiksa
Tak diabaikan janji kita
Tak kembali ke zaman silam
Bila petik jari dah terguling-guling

Tak tentu hari bawa berasing-asing
Itu dulu kini tak begitu
Satu persatu semuanya berlalu itu kutahu
Bila ku tak gilakanmu

Susahku tak siapa tahu
Jangan kau mulakan serantau
Sebab kau sentiasa buatku kemarau
Oh cuba nak percaya tak ku perdaya

Sayang percaya
Oh takkan kuberdusta Takkan ku perdaya
sayang percaya

Berikan percaya darimu
(telah kuberikan segala)
Tidak pernah ku ingkari dirimu
(tak mungkin, tak mungkin)

Mama mama percayalah
ku tak guris hatimu
Papa papa kupercaya yang kau ubati hatiku
Mama mama percayalah ku tak guris hatimu
Papa papa kupercaya yang kau ubati hatiku

Wednesday, April 1, 2009

My Schedule On April

Traning Netball

  • Tarikh : 1-3 April 2009
  • Masa : 5.00 - 7.00 PM
  • Tempat : Padang Bersebelahan E14, Parcel E

Lawan Netball MAKSWIP

  • Tarikh : 4 dan 5 April 2009 ( Sabtu dan Ahad)
  • Masa : 8.00 AM
  • Tempat : Titiwangsa KL

Traning Bowling Mesca

  • Tarikh : 6, 8, 14 dan 16 April 2009
  • Masa : 2.00 - 5.00 PM
  • Tempat : ARL Powerbowl, Alamanda, Putrajaya

Lawan Bowling MESCA

  • Tarikh : 18 dan 19 April 2009 ( Sabtu dan Ahad)
  • Masa : 8.30 AM hingga 5.00 PM
  • Tempat : ARL Powerbowl, Alamanda, Putrajaya

Lawan Netball MESCA-MERCS

  • Tarikh : 23 - 26 April 2009
  • Masa : Lum tau lagi
  • Tempat : Singapore Sport School, Singapore

Wa....dah penuh dah aktiviti ni, bila masa hujung minggu nak gi Shah Alam, makan nasi dagang ni, dah la umah mertua pun jarang balik, kecik hati mak mertua den, mentang-mentang dah dok umah baru, jarang balik Seremban, macam mana nak balik, hujung minggu untuk bulan ni pun dah penuh dah... aktiviti padat mengalahkan orang besar-besar, tapi aktiviti meloncat sana, meloncat sini, dah minat nak buat macam mana, ya idak?, hubby pun memang tak boleh nak halang dah, minat dari kecik sampai ke besar, dari muda sampai ke tua..bersukan baik untuk kesihatan, dalam setahun nak demam pun susah, baru la otak cergas minda cerdas,,ewahhh..baru la fit skit....baju sponsor pun dah satu almari, tukang pakainya my hubby la, stokin pun dia belasah jgak, tak pe la janji dia tak halang nak main..ermmm...bole masuk blog ni, baju2 sponsor dan kasut-kasut sponsor yang dah dapat sebelum ni, jeng..jeng...

Lawak Hilang Mengantuk

Alahai Mak Cik.........

Suatu hari..seorang Makcik menyewakan salah satu biliknya untuk seorang pemuda penyelidik nak buat kajian kat kampungnyer..
Penyelidik yang dah bersetuju tu pun menyewa la..
Malam tu.. Time penyelidik tu nak mandi..maklum ler bilik air kampung.. Dah tu dia tu..hensem lagi..muda lagi..
Makcik tu pun "semacam" ler..
dia pun nak pi ngendap si anak muda nie mandi....
Makcik nie kantoi sekali..oleh pemuda tu..
Kali keduanya pun kantoi...nak ngendap nie..
Kali ketiganya..pemuda tu naik bengang dan bagi warning..
" Kalau makcik ngendap saya sekali lagi...saya rogol makcik!!!"
Kemudian..makcik tu keluarkan jari kelingking dan berkata...
" JANJI TAU..!!"..


mengandung anak gajah??????

Seorang lelaki yang badannya gendut naik keretapi. Penumpang sangat penuh maka lelaki itu terpaksa berdiri. Dia merasa ada yang menyenggolnya lalu lelaki itupun melihat kebelakang. Ada seorang ibu hamil yang juga sedang berdiri.
Melihat wanita hamil itu maka lelaki bertanya pada wanita itu :
Lelaki: Hi... kakak hamil ya ?
Ibu hamil : Iya udah tahu tanya lagi (kata wanita itu dengan nada kesal)
Lelaki: Isinya orang ya, kak ?
Ibu hamil : Iya (dengan nada kesal, lalu bertanya) Encik hamil juga ya?
Lelaki: Iya (Sambil ketawa)
Ibu hamil : (Karena merasa jawaban lelaki itu tidak sopan dia melanjutkan pertanyaannya) Isinya orang ya?
Lelaki: Bukan, isinya anak gajah (sambil ketawa lagi).
Ibu hamil : (terkejut, lalu ketawa)
Lelaki: Laa... kenapa ketawa? (dengan bingungnya)
Ibu hamil : Oh isinya anak gajah, ya... patutlah belalainya keluar
( sambil menunjuk seluar lelaki yang lupa dikancing)
Lelaki:???????????

Sorang taukeh kedai restoren sedang mengira pinggan mangkuk di kedainya...
- 13 mangkuk pecah
- 5 mangkuk retak
- 2 mangkuk hilang




DAN....
- 1 mangkuk hayun sedang baca cerita ni.....

daa...pegi buat keje.....takde keje lain ke 2...asyik tgk pc je ekekekekeekekeke