Friday, January 9, 2015

Enrty tak der modal

Hari-hari update blog, rajin tak aku??..macam nampak sangat ke'free'an aku ni, rasa nak lempang diri sendiri pun ada, korang jangan fikir..wahhhh freeee nya sampai bule tulis blog.  Kerojer tu ada, tapi tak sesibuk sebelum ni, sebab sumer aku dah kemas, so sumer up to date, tu yang bila keje datang terus buat, terus filing, terus kemas, jadi tak der dah yang tertangguh, aku sepatutnya amalkan situasi begini bila berada kat luar nanti, baru la keje kemassss sentiasa.  Yang jadi filing banyak tu bila ada perasaan, esok la..esok la, last-last sebulan, hahhh ko..surat meninggi nak filing.  Kena masukkan dalam azam tahun baru ni untuk sentiasa menyelenggara fail-fail opis (tangan di dada mata ke atas) .

Tak yah la nak merepek banyak sangat, aku nak citer hal semalam.  Semalam aku lambat datang opis, lepaih tu datang-datang tekocoh-kocoh masuk jamban.  Rutin biasa masuk jamban nak mekap, sebab mekap kat keter teconteng sana sini, so kemaskan kat jamban opis gitu.  Makanya lepas mekap bagai amik beg masuk la opis. Sampai ler ke petang dok opis sebab aku lambat tak der la nak kuar opis, makan kat cafe jer.

Lepas tu dalam kul 3 petang terjadi la situasi seperti di bawah..malas aku nak citer lagi sebab aku dah citer kat FB semalam.  Baca caption tu je la ek, nampak sangat tak der modal nak citer, tak kisah la janji ada entry..
 
Moral of the story, bagus jugak letak tag nama kat kunci kete ni, at least ada jgak leh bagitau, lagi satu yang jadi kemusykilan aku, naper dia tanya suami siapa? agaknya bila dia masuk opis tu dia nampak sumer pompuan yang tengah bergosip, bergelak agaknya.  Apa-apa pun terima kasih la pada pemaklum tersebut, sebab lepas dia bagitau tu, dia terus blak, tak sempat nak cakap terima kasih.  Siapa dia aku tak cam dah.

Ok..tu jer citer pendek aku untuk hari ni..yang ntah haper-haper..sekian

No comments:

Post a Comment

jangan segan-segan nak kritik..i like..