Friday, June 14, 2013

My 2013 Besday

Entry tertunggak untuk Mei 2013,
actually (ewah..omputih pulek),
Mei 2013, bulan ke'busy'an aku
Start awal bulan lagi..sebab sibuk fikir nak balik ngundi
Besday aku sendiri pun aku lupa
Macam-macam perkara berlaku dalam bulan Mei tahun ni
So kesempatan untuk membloging kan diri agak terbatas

So..skang aku nak citer pasal besday celebration aku jer la..
Yang sebulan dah pun berlalu
Tapi memori nya masih terpahat di jiwa..hamboi...

Besday tahun ni, tak sambut ngan my hubby and my children
sebab besday tahun ni aku balik kampung seminggu
Gara-gara demam PRU 13
So..aku celebrate besday with my mom and dad..my sister n my niece only
haaaa..and oso with my little prince Ayish..yang memang tak der perasaan pun pasal besday mak dia nih

So ni jer la besday cake dari anak-anak buah ku kat kampung
Malam tu sebenarnya, makan sate, makan kek and ada doa selamat skit dari my mom and dia sendiri yang bacakan doa untuk kesejahteraan anak bongsu kesayangan dia ni
Tapi disebabkan aku teruja, happy and campur sedih sikit, so gambar terlupa nak amik
Maklum la, kat kampung, kakak aku and anak-anaknya bukan jenis suka snap sana sini
Tapi kalau anak-anak buah aku kat KL ni, aku rasa memang melambak ler, gambo nya, siap boleh pilih-pilih lagi nak yang seksi, yang candid, sumer dioarang snap jer
Ni pun aku sempat snap gambar kek jer

but that day was very terkesan dalam hati aku
Selepas aku kawin about 9 years memang dah lama giler aku tak celebrate besday with my parents
Walaupun aku rasa tak lengkap without my lovely hubby and children, but its still bermakna dalam hidup aku
I'm really really happy n don't know how to describe it...
Love u all..




No comments:

Post a Comment

jangan segan-segan nak kritik..i like..