Wednesday, October 21, 2009

Blok...

Boring la kat opis ni..semua laman web dah kene blok..aku tak kisah kalau setakat diorang nak blok games, Friendster, My Space..tapi skang ni dah blok FB pulak..kat rumah dah la tak leh online ni..kat opis pun macam bendul..adui...boring and mati kutu aku..dulu masa FB ni tak blok rajin pulak aku buat kejer...semua settle jer..ye la..settle keje cepat-cepat sebab nak ber'FB'..skang ni aku tengok kertas atas meja aku pun aku biar jer..ye la..buat apa nak buat cepat-cepat..nanti bila cepat habis..lagi aku boring..
Mungkin pemimpin kerajaan tak nak internet berbentuk jaringan sosial ni dilayar kat opis sebab tak nak kita leka jer..tak buat keje..tapi aku sebaliknya pulak..makin x der internet berbentuk sosial ni,makin lambat kerja aku siap...tapi kalau tak nak bagi internet baik tak payah bagi komputer..bagi pen ngan kertas jer..lagi senang..semua opis tidak perlu menggunakan komputer..tak pun haramkan terus internet ni..biar semua kembali pada zaman dulu2(tak puas hati jerk)

2 comments:

  1. bawak bersabor la ye..kat opis sy nih taim lunch or sebelum 8.30 dia akan on fb..so klau waktu keje mmg dia block laa..so, takde la cam katak bawah tempurung je kan..heheh

    ReplyDelete

jangan segan-segan nak kritik..i like..