Anniversary

Thursday, April 2, 2009

Papa Jahat...

Aku suka lagu ni,macam..gatal-gatal..chicky gitu...

Nama saya Jahat....Papa Jahat

Chorus:
Papa jangan papa jahat
Jangan papa nakal sangat

Mama jangan mama sekat
Jadi papa tak terleka

Papa jangan papa jahat
Mama tahu papa ligat

Mama jangan paksa sangat
Papa tengah cukup penat

Papa papa sangat jahat
Takde otak nak melihat
Gila-gilanya ia kerja Jangan dibuat
Papa papa kerja kuat

Dulunya papa penuh muslihat
Papa janji papa takkan buat
Ingat janji papa yang diikat

Oh cuba nak percaya
Oh tak ku perdaya
sayang percaya..
oh oh Oh takkan ku berdusta.
.oh oh oh Takkan ku perdaya
sayang percaya

Senorita aku gila kat kau
Mama sita janganlah menderita tersiksa
Tak diabaikan janji kita
Tak kembali ke zaman silam
Bila petik jari dah terguling-guling

Tak tentu hari bawa berasing-asing
Itu dulu kini tak begitu
Satu persatu semuanya berlalu itu kutahu
Bila ku tak gilakanmu

Susahku tak siapa tahu
Jangan kau mulakan serantau
Sebab kau sentiasa buatku kemarau
Oh cuba nak percaya tak ku perdaya

Sayang percaya
Oh takkan kuberdusta Takkan ku perdaya
sayang percaya

Berikan percaya darimu
(telah kuberikan segala)
Tidak pernah ku ingkari dirimu
(tak mungkin, tak mungkin)

Mama mama percayalah
ku tak guris hatimu
Papa papa kupercaya yang kau ubati hatiku
Mama mama percayalah ku tak guris hatimu
Papa papa kupercaya yang kau ubati hatiku

No comments:

Post a Comment

jangan segan-segan nak kritik..i like..